L’espai de la musica: Aquí és nadal i estic content! - La Pegatina

Frase feta del mes

“Pel desembre, gelades i nevades i sopes escaldades”

divendres, 27 de maig de 2011

Convergència Democràtica de la Franja

Convergència ha traspassat la frontera de Catalunya i s’ha començat a estendre per La Franja de Ponent gracies a Convergència Democràtica de la Franja un partit associat a CDC.

Tres dels cinc regidors de CDF han obtingut l’alcaldia de Pont de Montanyana  i fan que per primer con un partit nacionalista governi en un ajuntament de La Franja de Ponent i a més per majoria absoluta. El municipi es de 150 habitants a la Ribagorça i ha quedat per davant de PP i PSOE.

A la pregunta realitzada per el diari Avui a Javi Berguer, el cap de llista de CDF, sobre si se sent Català o Aragonès, respon: “Jo tinc clar el que sóc, administrativament aragonès, però la meva cultura i la meva llengua és la catalana. Som la Franja”

Felicitar un partit que espero que s’estengui ràpidament per la franjà i que defensi la cultura i la llengua que es parla en aquesta zona.