L’espai de la musica: Aquí és nadal i estic content! - La Pegatina

Frase feta del mes

“Pel desembre, gelades i nevades i sopes escaldades”

dimecres, 1 de juny de 2011

Democràcia real?

Les acampades que se estan realitzen arreu de Espanya i Catalunya diuen que es per lluita per una “democràcia real” però aquests dos articles que us ensenyo a continuació, hem fan pensar que mes aviat es una manifestació anarquista i amb tics anticatalanista.

Un testimoni de la plaça Catalunya.

“Jo vaig viure la plaça Cat des de el dijous fins el dilluns, et puc dir que el Torrent va tenir una percepció diferent a la meva. El mateix dijous noies pintaven el porki amb la bandera catalana, quan els diguí, amb bones paraules i un somriure cordial, que perquè no hi posaven mes banderes, la espanyola, la americana, l'alemanya, la xinesa o qualsevol altra em vingueren sis tiots frenètics a dir-me que els porc catalans de la Caixa tenien la culpa i que no pensaven posar-ne d'altres. Uns altres que arrencaven les flors i trepixaven el verd deien que era per plantar horta. Els que embrutaven el monument a Macià deien que s'havien de enderrocar tots els monuments catalanistes. Quan els deia que el que promovien és que el poder els hi fos més favorable, però que no parlaven ni proposaven cap canvi que representés engegar el sector primari de l'economia per a tindre simésno el que menjar a l'abast, em contestaren que no, que allí es parlava de repartir el que havia d'una altra manera més justa, i en dir-los que no hi ha per a tots em maltractaren de paraula. En dir-los que li feien el joc a l'imperialisme no deixant parlar en català,i el joc al capital perquè la xarcia és un negoci, ja deixava de ser persona per a ser un provocador. Vaja que qualsevol diferencia amb les consignes ja no era fer aportacions en
llibertat ans al contrari, era desmuntar-los la paradeta. Personalment em vaig avergonyir quan escridassaven els que proposaven en català, es quals en gran majoria o plegaven veles o cambiaven a l'idioma imperial. Vull dir, amb moltes probabilitats d'encertar, que l'aplec de Barcelona ha estat aprofitat, simésno induït des del "CNI" a fi de prendre el protagonisme a l'independentisme. L'inefable Alfonso Guerra ja ho digué en els dies de les consultes, "No preocuparos que salga lo que salga a Catalunya no pasará nada" tot i dient que hi tenia un plan B. Jo crec que l'acampada ho ha estat de plan B. “

Una altra “perla” extreta de les opinions d’alguns “campistes” que més que de democràcia real parla de feixisme totalitari... això sí, sempre negant el dret a viure al poble de Catalunya.

“La acampada es el primer paso y esto no tiene marcha atrás. Queremos una sociedad justa e igualitaria, sin nacionalismos / separatismos que sólo sirven para dividir y matarse entre sí. Vamos a levantar una República donde no quepan ni reyes, ni curas, ni políticos, ni banqueros, ni catalanistas ni vasquistas, ni periodistas comprados ni otros parásitos. La tierra para el que la trabaja. 

A ver si se enteran. Viva la acampada! Viva la resistencia! Viva la III república espanyola obrera y anticapitalista.”